Євангелізувати вбогих послав мене Господь

You need to upgrade your Flash Player
muzeum 250x170
Девятниця про облатські покликання E-mail
П'ятниця, 22 травня 2015 14:13

oblate_cross« ТОЖ БЛАГАЙТЕ ГОСПОДАРЯ ЖНИВ...»

ДЕВ`ЯТНИЦЯ ПРО ОБЛАТСЬКІ ПОКЛИКАННЯ

21 – 29 ТРАВНЯ 2015


Впровадження:

 Молитва про покликання є для нас способом вчинення запрошення Ісуса своїм: «Жнива великі, а женців мало.Тож благайте Господаря жнив, щоби послав робітників на свої жнива» (Мт 9,37-38). В другому році Тріенюм, яке має підготувати нас до 200 річчя існування нашого Згромадження, ми є запрошені до розпалення вогнища життя та облатської місії,  повернення до джерел нашої харизми з особливою увагою до постійної формації і добровільного обіту вбогості.

Якщо віруємо, що Бог постійно кличе юнаків до нашого Згромадження, не будемо вагатися, щоб відважно заохочувати знану нам молодь  приєднуватися до нас. Не забуваймо, що перед усім через наше свідоцтво життя, глибоку радість і щирість, одним словом, наше братерство, молодь буде почуватися притягуваною  до Христа.

 

 

День 1: Очікування світу

 

Вступ: В багатьох частинах, світ несе слід від збройних конфліктів, воєн, недостатньої інфраструктури, широко поширеної корупції, поганого управління природними ресурсами, недоїдання,  соціальної нерівності, незважаючи на зусилля системи соціального забезпечення в деяких країнах. Істотним фактом є те, що впродовж декількох років почала ставитися під сумнів цінність традиційної родини. Перед цими ситуаціями, очікування є дуже великим. Багато чоловіків і жінок шукає сенсу життя. Щораз більшим стає прагнення миру, примирення і суспільної справедливості.

 

Діяння: В який спосіб, як Місіонери Облати Непорочної Марії, можемо відповісти на очікування сучасного світу? Можливо початок відповіді на це запитання можемо знайти в словах отця Фернанда Жетте: Будьте присутніми у світі, любіть цей світ, особливо вбогих, які мешкають в ньому, любіть їх христовим серцем. В цьому світі будьте справжніми свідками євангельських блаженств. Будьте свідками вашим життям, діяльністю, ділами і не бійтеся відкрито говорити світу про Ісуса Христа. Цього світ від вас очікує і це є сенсом вашої присутності в Церкві.

Наш Засновник говорив: На фундаменті мого покликання, я, слуга і священник вбогих,  служачи їм хотів би пожертвувати навіть і ціле своє життя.

 

Тексти до роздумів (медитації):

Бо так говорить Господь: Ви продані були нізащо і будете викупленніне за гроші. Бо так говорить Господь Бог: Колись мій народ був зійшов у Єгипет, щоб там пожити; потім Ашшур гнітив його нізащо. Тепер же що мені тут чинити?- слово Господнє,- бо народ мій нізащо взято, завойовники його ликують,-слово Гоподнє- і безнастанно, щоденно сквериться моє ім`я. Тим то народ мій взнає моє ім`я, він зрозуміє того дня, що це я сказав – Ось я! Які ж гарні на горах ноги його, хто несе добру новину, хто звістує мир, вістить щасну долю, спасіння возвіщає, хто Сіонові говорить: Твій Бог царює   Іс 52, 3-7

Бог через свого пророка заповідає швидке визволення свого народу Ізраїля, який знаходиться в неволі в чужому краю. Повернення до обіцяної землі буде видимим знаком Божого спасіння, обіцяного Ізраїлеві. Це не буде звичайне повернення до ситуації з передвигнання. Це будуть нові обставини, в яких Ізраїль зрозуміє, що він народ, який має вселенську місію проголошувати, що Бог є один і є спасителем цілого людства. На підставі тексту Ісаї, можемо сказати, що нашою головною місією є проголошування словом і вчинком, що Бог, котрий об’явився в Ісусі Христі є Спасителем та Відкупителем всіх, які знаходяться в утиску, маргіналізації, в пошуку істини.

Koнституція 4:Очима розп`ятого Господа дивимося на світ, відкуплений Його кров`ю, бажаючи, щоб люди, в яких продовжуються Його страждання, пізнали також силу Його воскресіння (пор. Фил 3,10).

Koнституція 68: Бог постійно діє в світі, а Його Слово, джерело життя, зміцнює людство, щоб сформувати з нього свій Народ. Облати, як знаряддя Слова, повинні бути відкритими і гнучкими. Повинні вчитися відповідати на нові потреби і шукати відповіді на нові питання.

Запитання: Чи погоджуюсь бути знаряддям Христа у світі, який постійно змінюється? Якщо так, які є знаки цього? Якщо ні, то що стоїть тобі на заваді? Чи я погоджуюсь сьогодні на вираження згоди, щоб Христос через моє облатське життя змінював світ?

 

Молитва: Господи, Ти покликав святого Євгена де Мазенода йти за Тобою, щоб був провісником Доброї Новини. Він пожертвував своє життя вбогим та покинутим. Вчини, щоб наші слова і діяння допомагали чоловікам та жінкам краще пізнати їхню велику гідність. Просимо Тебе, щоб сьогодні Ти кликав молодих, спраглих любові до Твоєї Церкви, молодих, готових пожертвувати все заради Євангелія. Нехай Добра Новина дійде аж до кінців світу. Амінь.

Святий Євген де Мазенод, молись за нас

Блаженний Йосифе Жерард, молись за нас

Блаженний Франциску Естебан та сподвижники, моліться за нас

 

День 2: Теперішній стан Згромадження

 

Вступ: Роками наше згромадження зазнавало значних демографічних змін. Кайросу зазнало життя чернече в цілому, і життя місіонерів облатів зокрема. Криза, через яку зазвичай проходить чернече життя є не тільки кризою покликань, але також і передусім кризою особистості. Швидка і постійна зміна світу через глобалізацію і секуляризацію також є однією з причин.

Діяння: Далеко від знеохочення, погрузши в фаталізм і повільне вимирання, ми покликані пережити ці зміни, так само як і знайти нові рішення. Ми повинні навчитися перетворювати ці кризи в поклик до навернення. Для цього нам потрібно навчитися дивитися під кутом як особистого досвіду, так і досвіду спільноти. Пізнання власних сильних і слабких сторін, а також постійна і терпелива робота над ними є шляхом навернення. Другий рік Облатського трьохріччя є шансом для нас зростати у наслідуванні Ісуса Христа через тривалу формацію.

Якщо приймаємо, що Христос повинен займати кожне місце, яке йому по праву належить, наше духовне і внутрішнє життя стане оновленим, наша емоційна і афективна зрілість буде вдосконалюватись, тоді ми зможемо осягнути єдності між нашим життям та місією. (Пор. K 69.)

 

Тексти до роздумів і медитації:

 

Передмова до Конституції і ПравилЩо ж робити людям, які хочуть наслідувати Ісуса Христа і завоювати для Нього, Божественного Вчителя, численні душі, що скинули з себе Його тягар? Вони повинні серйозно працювати над тим, щоб стати святими і відважно крокувати дорогами, якими вже пройшло стільки працівників, що залишили нам такі чудові приклади служіння, до якого вони відчувають покликання. Необхідно повністю зректися самих себе, прагнучи лише слави Божої, блага Церкви, виховання і спасіння душ. Необхідно невпинно обновлятися у дусі свого покликання, жити завжди самовіддано, з наполегливим прагненням до досконалості. Не зупиняючись, повинні працювати над тим, щоб стати покірними, тихими, слухняними, люблячими вбогість, тими, що каються і піддають себе умертвінню плоті, щоб не бути прив`язаними до світу або сім`ї, палати ревністю...

Прочитати Mт 5, 20 – 48.

 

Koнституція 21: Натхнені Святим Духом, який спонукав перших християн ділитися всім, облати віддають все в розпорядження спільноти. Зберігають простий спосіб життя і вважають колективне свідоцтво євангельського зречення істотним для свого Інституту.

Отже, уникають будь-якої розкоші і всього, їй подібного, всякого непомірного прибутку і будь-якого накопичення багатства. Підкоряючись загальному праву на працю, кожний зі свого боку вносить внесок в утримання та апостольство своєї спільноти, а також радісно приймає той факт, що не має в своєму розпорядженні таких зручностей, яких міг би мати.

 

Молитва: Господи, дякую тобі за облатську харизму, дану церкві через св. Євгена де Мазенода. В другому році облатського тріенюм допоможи нам, щоб ми були щораз вірнішими нашій харизмі, щоб ми використовували кризові ситуації як нагоду до особистого і спільного навернення. Щоб ми, освітлені Святим Духом, і сформовані Тобою, могли знаходити нові рішення для сучасних потреб. Щоб всі Облати через любов до Церкви і спасіння душ жили і працювали задля Твоєї великої слави. Нехай справжні Облатські покликання стануть благодаттю для нашого способу життя. Амінь.

Святий Євген де Мазенод, молись за нас

Блаженний Йосифе Жерард, молись за нас

Блаженний Франциску Естебан та сподвижники, моліться за нас

День 3: Заклик

Вступ: В часи Засновника і сьогодні Бог не перестає кликати чоловіків та жінок, щоб Йому пожертвували ціле своє життя. Заклик Христа, який чутний в Церкві через потреби спасіння людей, об`єднує Місіонерів Облатів Непорочної Марії і запршує їх слідувати за Ним та брати участь в Його місії словом і ділом (К1)

Перший артикул наших Конституцій і Правил місію Згромадження визначає як покликання. Наша присуність в облатських спільнотах є відповіддю на покликання, щоб за прикладом учнів піти до школи Христа і ділити з Ним Його місію. Описи покликання в Євангеліях, особливо в Євангелії від святого Марка, підкреслюють дві речі: покликання, щоб насамперед бути з Христом, дозволити Йому формувати, щоб далі бути посланим на місію. (Пор. Мт 10, 1-10, Мк 3, 13-15, Лк 6, 12-13).

 

Конституція 45: Ісус особисто формував учнів, яких вибрав і ввів в таємницю Царства Божого (пор. Мк 4, 11). Щоб підготувати іх до місії, Він залучив їх до свого служіння, щоб укріпити їх запал, послав їм свого Духа.

Передусім йдеться про розвиток  особистих відносин з Христом, Який є фундаментом, на якому спирається наше чернече життя. Краще пізнати Його, утотожнитись з Ним, дозволити, щоб жив у Нас, чи ж не це є метою нашого покликання?

 

Діяння: Згідно з наших Конституцій і Правил та нашого покликання ми завжди маємо пам’ятати про те, що освячуємося у спільноті через практикування чеснот і життям за євангельськими радами.

Облати, свідомі скарбу, який мають, повинні навертатися та дозволяти Богу постійно формувати нас, щоб краще відповісти на Його покликання. Нехай практикування любові в апостольській спільноті, також споглядання Згромадження як на найбільш з’єднану родину, яка існує на землі, буде фундаментальною справою для нашого духа. Радіймо із чеснот, котрі мають наші співбрати, які є підвалинами до проголошування Євангелія.

 

Текст до роздумів і медитації:

 

Мк 3, 13-15 Ісус вийшов на гору і закликав тих, кого сам хотів, і вони прийшли до Нього. Він призначив дванадцятьох, яких назвав апостолами, аби були з Ним, і щоби посилати їх проповідувати і щоб вони мали владу виганяти бісів.

Лк 10, 1-2 Після того призначив Господь інших сімдесят двох і послав їх по два попереду себе до кожного міста й місцевості, куди сам мав іти.І Він промовив до них: «Жниво велике, а женців мало; тож благайте Господаря жнив, щоби послав робітників на свої жнива.

Той, якого кличе Бог, отримує спеціальну місію. (Вих 3, 1-12. Iс 6,9. Єр 1, 18 Діян 9, 15).

Покликаний має свідомість, як Бог діє в його серці. Найбільшим свідком цього є святий апостол Павло. З ревного переслідувача став відважним вісником Доброї Новини язичницьким народам.

Молитва: Господи, наш Боже, дякуємо Тобі, що дав нам святого Євгена де Мазенода і його сподвижників, як приклад апостольської спільноти, зібраної навколо Ісуса Христа. Будь прославлений за святість їхнього життя і великі плоди їхньої місії. З покорою та витривалістю відповіли на Твоє покликання. За їхнім заступництвом доторкни сердець молодих людей, щоб в наших спільнотах знаходили силу до наслідування Ісуса Христа. Зміцни християнські родини, щоб вони підтримували своїх дітей, яких Ти покликав. Господи, пошли робітників на свої жнива, щоб Твоє спасіння дійшло аж до кінців землі. Амінь.

 

Святий Євген де Мазенод, молись за нас

Блаженний Йосифе Жерард, молись за нас

Блаженний Франциску Естебан та сподвижники, моліться за нас

 

День 3: Формація в школі Ісуса

 

Вступ: Безумовна любов Христа є фундаментом облатськой формації. Любов Христа Спасителя провадить молоду людину до відповідального переживання своєї чернечої консекрації і зміцнення ревності і відваги, щоб другим нести Добру Новину. Люблячи Христа Облат - не зважаючи чи є в першій чи постійній формації- старається Його наслідувати, щоб в сучасному світі, відтворювати діла об’явлені Христом. Для Засновника фундаментом всякої формації є любов Христа. Закорінені на цьому міцному фундаменті молоді облати здібні щоб: відмовитись від всього, що не має нічого спільного з Христом, щоб через обіти цілковито пожервувати себе Богу ...,  щоб  складати дар зі свого життя, любити братів у спільноті, любити Згромадження і шанувати своє покликання, любити Церкву і Пресвяту Діву Марію (Dictionnaire des valeurs Oblates, s. 392). Формація є часом благодаті.

 

Тексти до медитації і роздумів:

 

Конституція 46: Мета формації полягає в розвитку апостольського мужа, оживленого облатською харизмою, яка, беручи натхнення з прикладу Марії, переживає своє віддання Ісусу Христу в завжди творчій вірності, а також цілком присвячує себе службі Церкви і Божому Царству

Конституція 49: Формація – це суть життя і місії Згромадження, тому вона довірена турботі і пильності Генерального настоятеля. В провінціях особлива відповідальність за неї лежить на провінціалах, проте її успіх залежить від співпраці всіх – як окремих осіб, так і спільнот в цілому. Більш того, оскільки кожний є головним творцем власного розвитку, важливо, щоб кожний облат на всіх етапах свого життя був готовий щедро відповідати на натхнення Святого Духа.

 

1 Tм 6, 11-15.

А ти, людино Божа, уникай цього. Шукай праведності, побожності, віри, любові, терпеливості та лагідності. Борися добрим подвигом віри, тримайся вічного життя, до якого ти був покликаний, склавши добре визнання перед багатьма свідками. Заповідаю тобі перед Богом, який усе оживляє, та Ісусом Христом, котрий склав добре свідчення при Понтії Пилаті, –щоб ти зберіг заповідь незаплямованою, бездоганною, аж до Приходу Господа нашого Ісуса Христа, про який свого часу об’явить блаженний і єдиний сильний, Цар царів і Володар володарів...

 

Молитва:  Господи любові і милосердя, який покликав нас, щоб ми ішли за Тобою живучи харизмою св. Євгена де Мазенода, уділи нам благодаті, щоб ми дозволили розгоріти в нас вогню Твоєї любові, щоб з відвагою могли вступити до школи Твого Сина, Ісуса Христа. Уділи свого Духа форматорам, щоб вміли допомогти молодим в часі формації, звершити щире розпізнання іхнього покликання, яке допровадить іх до справжньої відкритості. Нехай молоді в часі формації завжди дозволяють провадитись світлу Твого Духа, нехай цей Дух наповнить іхні серця чеснотами: чесності, простоти, любові, послуху і добровільної вбогості, які дозволять їм уподібнитись до Ісуса Христа, щоб виконати місію, до якої Ти їх покликав. Амінь

 

Святий Євген де Мазенод, молись за нас

Блаженний Йосифе Жерард, молись за нас

Блаженний Франциску Естебан та сподвижники, моліться за нас

 

 

День 5: Життя у спільноті

 

Вступ: Спільнота - це ідеальне середовище, в якому здійснюється наше облатське життя. Від початку існування нашого Згромадження святий Євген хотів, щоб Облати жили у спільноті, зберігаючи Правила. Місія проголошування Божого Царства повинна бути здійснюваною через спільноту, через практикування євангельських чеснот, яке є видимим знаком нашого з’єднання з Христом. Засновник мав свідомість, що це Христос формує членів спільноти. Взірцем нашого життя є  Спільнота Апостолів з Ісусом, про що говорить конституція 3. Він призначив дванадцятьох, яких назвав апостолами, аби були з Ним, і щоби посилати їх проповідувати, і щоб вони мали владу виганяти бісів Мк 3, 14. Покликання і присутність Господа серед Облатів сьогодні, єднає їх в любові і послуху, щоб наново переживати єдність Апостолів з Ісусом.

Апостольська спільнота повинна, перед усім,  мати за ціль освячення своїх членів. Першим аспектом спільнотового життя є відносини з Ісусом, які ведуть до святості спільноти. Не сумнівайтесь, що в нашому Згромадженні будемо  ставати святими,  не окремо один від одного, але зєднанні узами великої любові – написав св. Євген до отця Хіларого Ауберта (Ecrits Oblats I, t. 6, r 3). Місіонери на першому місці мають освячуватися у спільноті, щоб ще краще і плідніше  проголощувати Євангелію.

9 листопада 1856 році, Отець Засновник пише до отця Кароля Барета до Бордо: повторюю тобі ще раз, аби по поверненню до спільноти після доброї праці одразу ж віддався старанному практикуванню Правил і монаших чеснот, щоб був в згоді з духом нашого покликання. Згідно з ним, частину часу жертвуємо апостольській праці, а іншу – перебуванню у спільноті, в цьому моменті віддаємося навчанню та ревній праці над собою. (Choix du texte relatif aux Constitutions et Règles, 1983, s. 368-369).  Коротко кажучи, плідність нашого апостольства тісно пов’язана з якістю нашого спільнотового життя. Зберігайте між собою любов, любов, любов, а ззовні ревність про спасіння душ.

 

Діяння: Любов до своєї спілноти і пошуки у ній свого щастя вимагає, щоб ми завдяки взаємній підтримці навчалися допомагати один одному. Особливої уваги і допомоги вимагають ті брати, які переживають кризу, котрі боряться з різними хворобами та стражданнями. Співбрати у спільнотах повинні мати відкриті вуха на їхні потреби, співчутливе на їхні недоліки серце.

 

 

 

Тексти до роздумів і медитації:

Любов не є автоматичною, спонтанною, вона є плодом аскези, участю у пасхальних тайнах містеріюмі  смерті і воскресіння, є даром Святого Духа. Облатська любов повинна бути конкретною і інтегральною, це значить, що вона єднає розум, серце, духа і почуття. Любов вимагає від нас пошани і взаємної допомоги в особистому зростанні та вірності покликанню, ділення своїм життям, включно і з духовним. Справжня любов має провадити до пробачення і поєднання.

Наш Засновник гаряче любив Ісуса Христа і протягом цілого свого життя, як священник, засновник та єпископ, старався проявляти це у всіх своїх вчинках. Його любов до Христа була наслідком його формації. Дозволяв Христу перемінювати, щоб в кінці, стати Його знаряддям, яке Він використає, щоб паремінювати світ. Тому Євген заохочував Облатів, щоб там, де вони знаходяться, віднайшли в Ісусі Христі спільний центр, в якому єднаються всі серця, центр їхньої єдності, в якому вдосконаляться всі їхні почуття.

 

Конституція 34: З любові до розпятого Господа приймають у дусі віри особисті страждання, випробування в апостольських справах, вимоги життя у спільноті (пор. 2 Кор.12, 10). Послідують за натхненням Господа, коли прикличе їх до інших форм добровільного покаяння.

 

Прочитати 1 Koр 13, 1-13; Діян 2, 42-46; Рм 12, 9-12.

 

Молитва: Господи, наш Боже, Ти нас визиваєш, щоб ми ішли за Тобою слідами святого Євгена де Мазенода, перебуваючи в спільноті. Хай Твій Дух невпинно допомагає нам оновлюватися в дусі нашого покликання, ретельно працювати, щоб ставати покірливими і відкритими на дію Твого Духу в нас і у світі, щоб, виростаючи в любові до Тебе і ближніх, ми могли вести правдиве чернече і місіонерське життя. Дай, щоб ми завжди гаряче любили Ісуса Христа. Просимо Тебе також, щоб надалі ти кликав багато працівників на Твої жнива. Збуди в наших серцях гарячу любов до Твоєї Церкви, щоб всі великодушно відповіли на Твій заклик до цілковитого дару з себе в апостольській спільноті.

Святий Євген де Мазенод, молись за нас

Блаженний Йосифе Жерард, молись за нас

Блаженний Франциску Естебан та сподвижники, моліться за нас

 

День 6: Місія серед убогих

Вступ: Зростаюче число убогих у світі є великим викликом для Церкви, а особливо для облатів. Найбіднішими регіонами є Південна Азія і Африка. Погляд на світ усвідомлює нам зростаючу нерівність між багатими і убогими. З однієї сторони багаті люди стають щораз багатшими, а з другого боку усе більше бідних, хворих, інвалідів, сиріт, вдів, жебраків, бездомних, емігрантів.

Діяння: Щоб діяти, спостерігаймо і наслідуймо вчинки і жести Ісуса в такій чи іншій людській ситуації. Це до них керується наша місіонерська діяльність. Вбогим ми повинні дати особливу увагу. Для них працює наше Згромадження, їм даємо першість, несучи Добру Новину.

 

Тексти до медитації і роздумів:

На початку священицького і місіонерського покликання Євгена де Мазенода є впевненість, що він був посланий до вбогих. Коли в 1808 році поінформував свою матір про рішення вступу до семінарії, написав до неї: Беручи Господа на свідка. Бог очікує від мене, щоб я віддався на Його служіння в особливий спосіб для оживлення віри, яка завмирає посеред вбогих; одним словом, щоб присвятився для виконання всіх доручень, які захоче мені дати, для Його слави і для спасіння душ, відкуплених Його найдорожчою Кров'ю. (T. Rambert, dz. тсс., t. І, s. 48-49). Zob. Лист з 29 червня 1808 року, в: Choix де textes, nr 36, s. 53; Écrits oblats І, t. 14, nr 27, s. 63.

 

Євангелізація вбогих і найбільш знедолених є стимулом, яка заведе Євгена де Мазенода і його спільноту проповідників до найубогіших сіл і містечок Провансу, а вкінці до найбільш віддалених куточків світу. У його листах ми знаходимо різні вислови, які описують привілейовані цілі його служіння :  убогий, малий люд, всі з села, всі, які в містах гинуть в духовних злиднях;  на закордонних місіях: це невірні, єретики, в'язні, іншими словами душі, найбільш покинуті. Слово, покинуті в особливий спосіб, відноситься до духовної бідності. Ця духовна бідність міститься однак в бідності, що належить до натурального порядку. (BÉLANGER, Marcel, Vocation oblate, в: Études oblates, 3 (1944), s. 91. )

 

У своєму щоденнику з 23 листопада 1838 року Засновник написав:  Вже втретє цього тижня я пішов миропомазувати в наших найубогіших районах. Завжди я виходжу збудованим з цих бідних домів, де мешкають бідні, яким служить ревне милосердя. Це справді гідне подиву: побачити багатьох відважних людей, що відвідують хворих, щоб їм явити свою турботу. (Choix де Textes, nr 40.)

Притча про милосерного Самарянина (Лк 10, 29-35).

 

Молитва: Господи Ісусе, дякуємо Тобі, що нас ти приєднав нас до твоєї місії спасіння душ, особливо найбільш покинутих. Оживи в нас місіонерську старанність. Завдяки цьому, відкриті на Твого Духа і вразливі на потреби наших братів і сестер ми будемо виконувати місію, яку Ти нам доручив в боязні перед Твоїм святим Ім'ям , та з новою любов’ю і ревністю. Котрий живеш і царюєш на віки вічні. Амінь.

 

Святий Євген де Мазенод, молись за нас

Блаженний Йосифе Жерард, молись за нас

Блаженний Франциску Естебан та сподвижники, моліться за нас

День 7: Постійна Формація: обіт вбогості

Вступ: Добровільна вбогість завжди вважалася суттєвим елементом чернецтва. Без неї ми не можемо зрозуміти, що означає слідування за Христом, який принизив самого себе, прийнявши вигляд слуги (Флп 2, 7) і для нас став вбогим, щоб нас своєю вбогістю збагатити (2 Кор 8, 9). Без вбогості не реалізовуються основні умови консекрації в служінні Божому Царству, такі як покора, відірваність від дочасних речей, і самопожертва. Вбогість є першим благословенням в релігійній програмі Ісуса: Благословенні вбогі духом, бо їм належить Царство (Mт 5, 3). Вбогі духом мають покірне серце, це ті, які є вільні і відкриті, щоб прийняти багатство Царства. Це основна євангельська цінність добровільної вбогості. Складаючи обіт вбогості, чернечі особи прагнуть наслідувати Христа.

Діяння: Наші Конституції уточнюють значення цього обіту : Складаючи обіт, облати зобов’язуються жити в добровільній убогості. Вони відмовляються від права користуватися і законним чином самовільно розпоряджатися будь-яким майном, що має грошову вартість. Усе що кожен член придбає завдяки професійній роботі або завдяки Згромадженню, належить Згромадженню.

Тексти до медитації і роздумів:

 

Конституція 47: Формація- це процес спрямований на цілісний розвиток особи, який триває все життя і веде кожного до прийняття себе таким яким він є, а також до того, щоби він ставав тим, ким повинен бути за покликанням.

 

Правило 69 а: Постійна формація охоплює широку сферу і вимагає застосування різних методів. Окрім молитви і медитації , вона передбачає постійне підвищення свого інтелектуального рівня, систематичний обмін думками в спільноті, спеціальні навчальні сесії і дні духовного оновлення.

 

Молитва: Господи, наш Боже, Ти нас безперервно формуєш як гончар глину. Ти робиш з нас творіння гідне Тебе. Цю гідність хочемо зберегти протягом всього нашого життя. Дай нам за прикладом святого Євгена де Мазенода сміливо вступити до Твоєї школи. Хай Твій Святий Дух оновлює нас внутрішньо, щоб ми безперервно оновлювалися завдяки постійній формації. Відкрий наш розум і підготуй наші серця на безустанно нове сприймання Твоєї присутності. Допоможи нам, щоб ми розвивалися, оживлені новим духом могли Тебе більше любити і палаючи прагненням, щоб Тебе, наше справжнє багатство, дати пізнати нашим братам і сестрам. Амінь.

Святий Євген де Мазенод, молись за нас

Блаженний Йосифе Жерард, молись за нас

Блаженний Франциску Естебан та сподвижники, моліться за нас

 

День 8: Розпізнання і підтримка облатських покликань

Вступ: Дуже важливо, щоб звернути увагу на покликання до чернечого життя, а особливо на облатські покликання. Розпізнання і супроводження дозволяє нам збуджувати в молодих прагнення наслідування Христа згідно харизми святого Євгена де Мазенода і ставати здібними до автентичного свідчення чернечого життя. Розпізнання покликань є отже великим викликом для Згромадження. Також, і перш за все, завдяки нашому свідченню життя можуть народитися покликання.

Діяння: Мусимо краще організувати душпастирство покликань у всіх наших юрисдикціях і звернути особливо увагу на специфічну місію облатів серед убогих. Це дозволить кандидатам відповідно побачити їх мотивації. Важливим було б налагодити співпрацю між відповідальними за цю галузь. Інакше кажучи, починаючи від родини аж по вступ до облатської родини відповідальні за облатське душпастирство покликань запрошені, щоб добре пізнати кандидатів, щоб краще ними покерувати у їх пошуках і розпізнанні.

Тексти до медитації і роздумів:

 

K 52: Христос не перестає закликати людей до слідування за Ним і проповідування Царства. Ми повинні усвідомлювати, що радість і великодушність нашого життяє для інших запрошенням дати відповідь на цей заклик. Ми скористаємося кожною нагодою, щоби показати невідкладні потреби Церкви і світу, а також те, яким чином наше Згромадження прагне відповісти на них.

 

 

Лист до о. Вандеберга, опікуна новіціїв, 21 квітня 1855 року: Присилайте нових, бо потреби дуже великі. Звідусіль мене мучать, немає місії, яка не просила б про допомогу, всюди є дуже широке поле для невтомної ревності. Я вірив, що наші святі, йдучи до неба, випросять в Отця Родини інших працівників, які будуть працювати в Його винограднику. Вочевидь Бог хоче збільшити наш запал через переконання про потреби а також довіру Його доброті; не знеохочуймось отже і далі молімося про те, чого бажаємо; закликаймо Пресвяту Діву і Святого Йосифа, щоб нам допомогли в нашій великій потребі.

Молитва: Боже, що даєш усі благодаті, прийми нашу подяку за палке бажання нести Твою Добру Новину убогим, яке ти вклав в серце Євгена де Мазенода. За Його заступництвом а також за заступництвом Пресвятої Діви Марії просимо Тебе, щоб Ти покликав молодих людей до Нашого Згромадження, які були б великодушні і динамічні, готові, щоб присвятити своє життя Тобі, з любові до Церкви і спасіння душ. Через Христа, Господа нашого.

 

Святий Євген де Мазенод, молись за нас

Блаженний Йосифе Жерард, молись за нас

Блаженний Франциску Естебан та сподвижники, моліться за нас

 

День 9: Непорочна Марія - взірець нашого чернечого покликання.

Вступ: Назва, яку носить наше Згромадження, є результатом повільного духовного дозрівання нашого Засновника. Після Місіонерів Провансу, Місіонерів святого Карла ми стали Місіонерами Облатами Найсвятішої і Непорочної Діви Марії.

Наш Засновник поступово відкривав Марію як найбільш відповідний взірець апостольського життя, якого прагнув для свого Згромадження, як особу, найбільш заангажовану в справу Христа, для убогих і Церкви. З його листа до о. Тамп’є з 22 серпня 1825 року виникають дві рефлексії: певне захоплення новою назвою але також і смуток, що раніше про це не подумав. Здається, що має свідомість, що якщо навіть завжди любив Марію, то ще не зрозумів її значущої ролі, яку відіграє в справі спасіння. Шукаючи покровителя, який найкраще показував би мету Згромадження, тобто особи, що наслідує Христа, заангажованої в служіння і навчання убогих, не подумав про Марію. У Римі зрозумів, ким справді є Марія. Назва Згромадження народжується отже з відкриття, спираючись на яке його члени, щоб справді відповісти на палкі потреби Церкви, повинні ототожнитися з Непорочною Марією, так як Вона присвятитися для служіння Божому плану відкуплення.

Діяння: Деякі облатські покликання народжуються просто під впливом назви Згромадження. Важливо отже для нас, щоб ми придивилися місцю Марії в нашому чернечому і місіонерському житті. Марія, як взірець нашого чернечого життя, вчить нас як переживати нашу чернечу консекрацію, цілковитий дар з себе Богу через Неї і так як Вона.  Разом з Нею ми повинні зроджувати Ісуса в душах, навчаючи словом і вчинком, ким є Ісус Христос.

Тексти до медитації і роздумів:

 

K 36: У єдності х Марією Непорочною ,вірною слугинею Господа, ведені Святим Духом, облати будуть поглиблювати свої близькі стосунки з Христом. Разом із Нею вони роздумуватимуть над таємницями Воплоченого Слова, особливо в молитві Святого Розарію.

 

За облатською традицією всі вправи і головні зустрічі починались від Veni Creator і Радуйся Маріє, а закінчувались молитвою Під Твій захист, щоб Марії доручити плоди і прийняті рішення. Під Твій захист є молитвою, яку члени Згромадження відмовляють найчастіше, при кожній нагоді. Від 1821 року після комплети, як останню молитву дня, відмовляється Tota pulchra es Maria .( Zob. Acte де visite де ля maison де N.-D. du Laus, 12 серпня 1821 року. )

 

 

J 2, 1-11: Зробіть все, Він вам скаже.

 

Молитва: Господи, наш Отче, дякуємо Тобі, що ти дав нам Марію за Матір і взірець нашого чернечого життя. Дай, просимо, щоб ми за Її прикладом могли Тобі пожертвувати все наше життя. Хай за Її заступництвом ародиться багато облатських покликань. Просимо Тебе  про це, через Христа, Господа нашого. Амінь

 

Святий Євген де Мазенод, молись за нас

Блаженний Йосифе Жерард, молись за нас

Блаженний Франциску Естебан та сподвижники, моліться за нас

 
  • Polish (Poland)
  • Ukrainian (Ukraine)
  • English (United Kingdom)
  
  
  
25 РОКІВ СЛУЖІННЯ МІСІОНЕРІВ ОБЛАТІВ В УКРАЇНІ

Наш банер

180x112
  
wrodarczyk

muzeum 180x170
  
zaproszenia
Copyright © 2009-2018. Згромадження Місіонерів Облатів Непорочної Марії. Powered by ArtGattino